Dragul meu,

Iti mai aduci aminte cand ne-am cunsocut? In ziua aceea torida de vara, cand m-ai admirat la terasa din Dorobanti, cand nu-ti mai puteai lua ochii de la rochita mea care facea valuri-valuri in adierea vantului? Cand ai asteptat doua ore pana sa vii sa imi spui ca sunt cea mai frumoasa fata pe care ai vazut-o (stiam ca o sa vii, doar ti-am simtit privirile fix in ceafa) si apoi m-ai invitat la film, si-am plans amandoi (dar nu mai stiu ce film am vazut, dar a fost trist) si am realizat pe loc ca esti cel mai sensibil si atent baiat pe care l-am intalnit? Nu, nu-ti mai aduci aminte? Nu-i nimic, era 12 iulie. Probabil de la caldura..

Iti mai aduci aminte nunta noastra? A fost la un an dupa ce ne-am cunoscut, fix in aceeasi zi.. Mai tii minte ce frumosi eram? Tu, in costumul tau culoarea vantului turbat, care iti venea perfect, si-ti scotea in evidenta alura atletica (imi aduc aminte ca faceai sport – jucai sah cu prietenii in fiecare weekend).. Si eu, in rochia mea de sirena, la cei 25 de ani si 52 de kilograme aratam exact ca o printesa. Avem si poze, in album, dar s-a asezat praful pe el.. Il mai sterg eu cand fac curat, la fiecare doua zile.. Nu, nu-ti mai aduci aminte? Nu-i nimic, era tot 12 iulie. Aveai atatea emotii incat ai  baut de la primele ore ale diminetii, sa le-nvingi.. Dar n-ai baut apa..

Iti mai aduci aminte ce faceam in fiecare an de ziua mea? Ne sarbatoream amandoi, ca doar era si sarbatoarea nuntii noastre. Da.. Mai tii minte cum faceam tot posibilul sa ne luam liber cateva zile sa plecam, sa vedem lumea, sa ne bucuram de minunile naturii? Si acum plecam.. la mama, la masa. Si primim cadouri. Bine, eu mai multe, ca e si ziua mea. Da.. Nu stiu daca ti-am multumit suficient pentru setul de oale pe care mi l-ai facut cadoul anul trecut, dar cred ca ti-ai dat seama ca ma incanta la nebunie. Il folosesc des, cand gatesc, in fiecare zi.. Nu, nu-ti mai aduci aminte? Nu-i nimic, e tot pe 12 iulie.. Acum, dupa atata timp de cand suntem impreuna, chiar daca nu iti amintesti, eu stiu ca ma iubesti.. Si eu pe tine..

Dar astazi.. Iti aduci aminte ce zi e astazi? Nu, nu e 12 iulie.. Suntem in plin inceput de primavara.. Da, pai inca mai ninge din cand in cand, deci nu se poate spune ca e clar primavara. Dar suntem in luna in care teoretic e primavara. Da.. Suntem in martie, luna in care apar flori multe. Si tu stii ca mie imi plac florile. Da, stiu ca am florile mele pe balcon, eu le ingrijesc, imi sunt dragi.. Iti aduci aminte ca la inceput, imi aduceai flori cand era.. astazi? Da, flori frumoase pe care le ingrijeam, si pe care le pastrez si acum. Da.. M-am gandit sa ii fac lu’ fi-ta un ierbar, sa aiba ce duce la scoala la orele de botanica. Nu, nu-ti aduci aminte? Nu-i nimic.. Vezi tu calendarul ala de pe perete? Vezi ca are un patratel rosu asezat pe un numar? Da.. E azi.. 8 MARTIE!!!! Da, inca mai astept sa-ti dai seama ca AZI SE OFERA FLORI!!!

Dedicatie: pentru toti barbatii care uita ca a oferi o floare de 8 Martie e un simplu gest prin care femeile care-i suporta se simt apreciate. Inspirat de Bhusta.

 

 

 

 

About simply_M

Hectic days of my life..

Posted on 8 Martie 2011, in Gândurile mele and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Cum ma faci tu sa rad 🙂
    Bine zis si bine scris.

    Apreciază

  2. Reblogged this on simply_M in Neverland and commented:

    Pentru că.. 8 Martie :).. Din nou 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

